Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Που θα καταλήξει ο πόλεμος στα media;

pou-tha-kataliksei-o-polemos-sta-media-
Έχουμε γράψει ουκ ολίγες φορές ότι η διαπλοκή των μιντιακών μαγαζιών με την εξουσία, την κυβέρνηση ή τα κόμματα, αποτελούσε και αποτελεί τη «γάγγραινα» της ελληνικής κοινωνίας.
Κατ’ αρχάς γιατί η μοιρασιά της όποιας διαφήμισης γίνεται πίσω από τις κουρτίνες, στους κολλητούς και στους υποτακτικούς.
Και κατά δεύτερο γιατί όσοι ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης κάνουν νταραβέρια με την κυβέρνηση και όλοι είναι ευχαριστημένοι.
Τελευταία ακούγονται πολλά και διάφορα για τα μαγαζιά που δημιουργήθηκαν ή πρόκειται να δημιουργηθούν. Για παλιούς και νέους ισχυρούς παίκτες, για deals που γίνονται με το Μαξίμου, για πολλές και διάφορες καταστάσεις πολύ περίεργες και για έναν πόλεμο που αυτή την ώρα είναι στο παρασκήνιο αλλά κάποια στιγμή θα πάρει πολύ σοβαρές διαστάσεις.

Ακούγεται ότι μεγάλος όμιλος συγκεντρώνει τις ισχυρότερες εφημερίδες κι ετοιμάζεται να φτιάξει και κανάλι.
Άλλος όμιλος ακούγεται ότι έχει βάλει αρκετά εκατομμύρια μέχρι στιγμής χωρίς να έχει πάρει τις δουλειές που ήθελε και γι’ αυτό το αφεντικό τα έχει πάρει στο κρανίο.
Επίσης, ακούγεται ότι άλλοτε εχθροί έχουν προσεγγίσει ο ένας τον άλλον ή άλλοτε διαπρύσιοι κήρυκες του αντισύριζα μετώπου έχουν περάσει την πόρτα του Μαξίμου για… δική τους υπόθεση.
Μέχρι και… βιβλιοπώλες έχουν γίνει ορισμένοι εμπλεκόμενοι με τα media, προφανώς γιατί στην Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ οι πολυδιαβασμένοι Έλληνες θα αγοράσουν κατά δεκάδες τα βιβλία τους.
Εν πάση περιπτώσει σε μια εποχή ένδειας στον τύπο κάποιοι ξεπλένουν χρήμα και κάποιοι άλλοι είναι έτοιμοι να γίνουν… Μπερλουσκόνι και να εμπλακούν και στην πολιτική.
Κομβικό ρόλο θα παίξει ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες καθώς θα φανεί ποιοι θέλουν κανάλι και γιατί. Ποιοι θα είναι με τον Κυριάκο, ποιοι με τον Αλέξη και ποιοι θα παίξουν ουδέτερα προκειμένου να ενισχύσουν το προσωπικό τους προφίλ καθώς θέλουν να κατέλθουν ως σωτήρες στην πολιτική.
Όπως καταλαβαίνετε ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, άλλωστε είναι γνωστή και η βιομηχανία αγωγών προκειμένου να κλείσουν στόματα.
Όμως, ρίξτε μια ματιά στον τύπο και πώς αυτός αναλύει τα γεγονότα. Δείτε πώς παίζουν ορισμένα κανάλια θέματα όπως το Σκοπιανό, την έξοδο από το μνημόνιο ή ακόμη και τους πλειστηριασμούς.
Γιατί τα… λαϊκά σπίτια χάθηκαν από την επικαιρότητα; Γιατί η Μάνδρα που βουλιάζει ακόμη στη λάσπη χάθηκε από την επικαιρότητα;
Γιατί οι μειώσεις στις συντάξεις, οι νέες εισφορές και οι περικοπές σε μισθούς λόγω διαφορετικού επανυπολογισμού δεν είναι talk of the town;
Ξαφνικά, εκτός λίγων εξαιρέσεων, η αντιπολιτευτική διάθεση έχει πέσει ακόμη και σε μέσα που είχαν σηκώσει αντικυβερνητική σημαία. Ενώ άλλα το παίζουν ουδέτερα αλλά στην ουσία στηρίζουν τον Τσίπρα δια της σιωπής τους.
Όσο για τη ΝΔ; Ακόμη κι εδώ έχει χάσει τη μπάλα. Ακόμη και στο χώρο των μέσων ενημέρωσης έχει χάσει κατά κράτος από το Μαξίμου. Γιατί άλλο είναι να παίζουν την καθυστερημένη πολλές φορές ανακοίνωση του γραφείου τύπου κι άλλο να δημιουργείς εσύ ειδήσεις που προκαλούν χαμό και παίζουν παντού, σε εφημερίδες, ραδιόφωνα, κανάλια.
Θα δούμε πολλά επεισόδια στον πόλεμο που βρίσκεται σε εξέλιξη με επιχειρηματίες, εκδότες, «ομαδάρχες» και περιφερόμενους δημοσιογράφους, ανάλογα με το συμφέρον του αφεντικού. Θα δούμε πολλές συγκρούσεις, εκβιασμούς αλλά και κινήσεις που θα προκαλέσουν μεγάλη εντύπωση. Με σχετική καθυστέρηση η Ελλάδα… Μπερλουσκονιοποιείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.