Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

...αφού είναι βοθροκάναλα και τόσο καιρό δεν μας κάνανε καλό, γιατί πηγαίνανε και καλοσκαμνηζόντουσαν εκεί όλοι οι κυβερνώντες και οι άλλοι

"Δεν καταλαβαίνω τι μου λες παιδάκι μου...
Τους βλέπω στην τηλεόραση που τσακώνονται και άλλοι λένε για βοθροκάναλα και άλλοι για το μαύρο στις τηλεοράσεις.
Εγω γιέ μου ξέρω ότι, έχει μαυρίσει η ζωή μας και σε λίγο θα ζυμώνουμε ψωμί από χαρούπια.!
...και σκέφτομαι, με το... φτωχό μου, το μυαλό, αφού είναι βοθροκάναλα και τόσο καιρό δεν μας κάνανε καλό, γιατί πηγαίνανε και καλοσκαμνηζόντουσαν εκεί όλοι οι κυβερνώντες και οι άλλοι και κατηγορούσανε ο ένας τον άλλονε.
Ζαλάδα γιέ μου, μεγάλη ζαλάδα...
Εγώ μια τηλεόραση είχα στο σπίτι και την πέταξα.
Εκεί χάμου, κει που τρώνε τα γουρούνια.
Λίγα μείνανε κι' από δαύτα.
Σε λίγο θα στερηθούμε και το κρέας.
Αστα παιδί μου, άστα, μην τ' ανακατεύεις γιατί βρωμάνε.
Αυτά, οι καυγάδες και τα τοιαύτα, είναι μόνο για τους πρωτεουσιάνους, που έχουνε συμφέροντα.
Τι μας μέλλει εμάς, άνθρωποι κατώτερου θεού είμαστε"

Στις εκλογές θα ψηφίσεις γιαγιά?
Μωρέ δεν τους βλέπω τούμπανο ΟΛΟΥΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.