Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Τι θα συμβεί αν η Ελλάδα δεν πληρώσει την δόση στο ΔΝΤ;...


greecepitsirikos.net

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, επειδή οι διαπραγματεύσεις με τους εταίρους δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε μια συμφωνία -και επειδή είναι ανοιχτό πια το ενδεχόμενο...
η κυβέρνηση να μην πληρώσει την δόση προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο- αποφάσισα να θυμηθώ πως έχω σπουδάσει οικονομικά και να σας ενημερώσω τι θα συμβεί στις 5 Ιουνίου.

ΑΝη Ελλάδα δεν πληρώσει την δόση στο ΔΝΤ στις 5 Ιουνίου, εγώ θα πάω για μπάνιο.

Βέβαια, ακόμα κι αν η Ελλάδα πληρώσει την δόση στο ΔΝΤ, εγώ πάλι θα πάω για μπάνιο, αλλά τώρα γράφω για την περίπτωση που η Ελλάδα δεν θα πληρώσει την δόση στο ΔΝΤ.

Πριν πάω για μπάνιο, θα περάσω από το καφέ στο λιμάνι, για να πιω έναν διπλό καπουτσίνο και να δω τις νέες αφίξεις στο νησί.

Είναι όμορφα αυτά τα ξανθιά κεφάλια με τις κοντές φούστες και τους μεγάλους στητούς β*ζους κάτω από τον καυτό ήλιο της Μεσογείου.

Αυτά τα ξανθά κεφάλια σπάνε κάπως αυτή τη μουντρουχιά των ντόπιων με τις μουστάκες και τις κοιλάρες.

Παράλληλα, θα ρίχνω κλεφτές ματιές στο SMARTPHONE μου, για να παρακολουθώ τις εξελίξεις αλλά και για να διαπιστώσω πως πάνε τα έσοδά μου και ΑΝ είμαι κοντά στο να πιάσω αυτό τον μήνα τον ταπεινό στόχο των 700 ευρώ. Την ημέρα.

Αφού πιω τον καφέ μου, θα ανέβω στο άλογό μου, την Λολίτα, και θα πάω στην παραλία.

Θα δέσω τη Λολίτα κάτω από ένα αρμυρίκι, για να μην πάθει ηλίαση και λαλήσει, θα της βάλω κι ένα κουβά νερό, και θα βουτήξω στην θάλασσα.

Αφού εκτελέσω το πρόγραμμά μου -που περιλαμβάνει δυο ώρες κολύμβηση, μισή ώρα συγχρονισμένη κολύμβηση και δυο ώρες kitesurf- θα παίξω ποδόσφαιρο στην αμμουδιά με τους Ιταλούς, με ΣΤΟΙΧΗΜΑ τις σαμπάνιες που θα κεράσουν μετά, γιατί στο ποδόσφαιρο στην άμμο είμαι ανίκητος, αφού παίζω σαν χαμίνι του Ρίο Ντε Τζανέιρο, και όλοι με φωνάζουν Πιτσιρικίνιο.

Επειδή η Ελλάδα δεν θα έχει πληρώσει τη δόση στο ΔΝΤ, εγώ θα πάρω σβάρνα την παραλία και θα ζητάω από τους τουρίστες να μου δώσουν μερικά χρήματα, για να μαζέψω κάνα δυο δισεκατομμύρια ευρώ, να τα δώσω στον Βαρουφάκη να πληρώσει το ΔΝΤ, που θα έχει μείνει απλήρωτο και δεν θα έχει χρήματα να πληρώσει τους λογαριασμούς του, οπότε μπορεί να του κόψουν το ρεύμα.

Μόλις συγκεντρώσω τα χρήματα, θα καβαλήσω τη Λολίτα και θα επιστρέψω στο σπίτι για να φάω μια μικρή σαλάτα, μια μικρή φέτα ψωμί και τέσσερις μπριζολάρες.

Μετά θα κόψω έναν υπνάκο, γιατί είναι πολύ κουραστικό αυτό το καλοκαίρι και δεν πρέπει να έχουμε άγχος.

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, αυτό ακριβώς θα συμβεί αν η Ελλάδα δεν πληρώσει στις 5 Ιουνίου την δόση στο ΔΝΤ.

Μην πιστεύετε τις φήμες που κυκλοφορούν.

Η μόνη έγκυρη ενημέρωση στη χώρα είναι το μπλογκ μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.