Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Kαι τώρα ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ γρήγορα!

konstasΈνα κείμενο με αυστηρές δεσμεύσεις και ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων, πρόκειται να υπογράψει η κυβέρνηση στα πλαίσια της «αναθεώρησης» του Μνημονίου ώστε να εισπράξει η Ελλάδα την επόμενη δόση των 8 δις € στο τέλος Αυγούστου.
Σύμφωνα με το σχέδιο συμφωνίας που αποκαλύπτει σήμερα “ΤΟ ΧΡΗΜΑ” και θα υπογραφεί το αργότερο μέχρι τις 8 Ιουλίου, η Ελλάδα αναγνωρίζει τις καθυστερήσεις στο πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων ιδιαίτερα στην περίπτωση της ΔΕΠΑ.
Γι’ αυτό, το ΤΑΙΠΕΔ θα αναδιατάξει το πρόγραμμα αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων επισπεύδοντας ιδιωτικοποιήσεις κρατικών συμμετοχών και ακινήτων.
Σύμφωνα με το κείμενο της συμφωνίας του αναθεωρημένου Μνημονίου η Ελλάδα δεσμεύεται:
1.      Να ανακοινώσει επισήμως την αναδιάρθρωση ή/και τη διάλυση της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων, της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα Α.Ε. αλλά και της ΛΑΡΚΟ τις αμέσως επόμενες εβδομάδες. (Αρχικά το ΤΑΙΠΕΔ ήθελε καταληκτική ημερομηνία να είναι ο Δεκέμβριος αλλά η Τρόϊκα πιέζει για πολύ νωρίτερα).
2.      Να ανακοινώσει αμέσως την νέα τιμολογιακή πολιτικής της Εταιρείας Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης ΕΥΑΘ ώστε να απεγκλωβιστεί η διαδικασία ιδιωτικοποίησής της.
3.      Να ανακοινώσει τρόπο είσπραξης των οφειλών προς της ΕΥΔΑΠ ώστε να προσδιοριστεί η πραγματική αξία και να επιταχυνθεί η διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΕΥΔΑΠ.
4.      Να εκδοθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση από την Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων που να μεταφέρει στο ΤΑΙΠΕΔ επιπλέον 250 ακίνητα που σήμερα ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο ώστε να ξεκινήσει αμέσως η αξιοποίησή τους.
Στην πρόσφατη συνάντηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ με τους κορυφαίους εκπροσώπους της Τρόικας συμφωνήθηκε ότι στο εξής η συνεργασία του Ταμείου με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την ΕΚΤ σε «στρατηγικό» και όχι μόνο σε «ελεγκτικό» επίπεδο. Αυτό σημαίνει ότι στο εξής θα αποφεύγονται προβλήματα με τις εγκρίσεις των ευρωπαϊκών οργάνων.
Το ΤΑΙΠΕΔ δεσμεύεται να επανα-προκηρύξει τον διαγωνισμό για τη ΔΕΠΑ εντός των αμέσως προσεχών εβδομάδων και να ακολουθήσει αμέσως ο διαγωνισμός για την πώληση της συμμετοχής του Ελληνικού Δημοσίου στην εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια. Το ΤΑΙΠΕΔ επιδιώκει να ολοκληρωθούν αυτές οι δύο συναλλαγές μέσα στους πρώτους μήνες του 2014 αλλά η Τρόϊκα θέλει να επισπεύσει όλες τις διαδικασίες.
Επίσης η Τρόϊκα πίεσε για την επιτάχυνση του προγράμματος τιτλοποίησης των ακινήτων του Ελληνικού Δημοσίου, δηλαδή έκδοση ομολόγων με ενέχυρο ακίνητα του Δημοσίου. Από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ επισημάνθηκε ότι θα ήταν καλύτερο το πρόγραμμα τιτλοποίησης να ξεκινήσει όταν οι πιστωτικές συνθήκες θα είναι καλύτερες για την Ελλάδα. «Είναι προτιμότερο να εκδοθούν τίτλοι με 6% αντί με 10%» δήλωσε στο «Χ» κορυφαίο στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ.
Την υπογραφή της συμφωνίας για τα Ελληνικά Λαχεία, το ΤΑΙΠΕΔ δεσμεύεται να την υπογράψει μέχρι το τέλος Ιουλίου ώστε μέσα στον Σεπτέμβριο να υπάρξει έγκριση από την Βουλή. Η τελική φάση της πώλησης του ΟΠΑΠ (με τις απαραίτητες εγκρίσεις και την καταβολή του τιμήματος) προσδιορίζεται για το τέλος Οκτωβρίου…
Για να καλύψει το εισπρακτικό κενό που δημιουργεί η αποτυχία στην διαδικασία πώλησης της ΔΕΠΑ η κυβέρνηση έδωσε εντολή στο ΤΑΙΠΕΔ να επιταχύνει την αποκρατικοποίηση του 74% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) που ανήκουν στο Δημόσιο. Εκτός από την πώληση των μετοχών το Ελληνικό Δημόσιο θα παραχωρήσει και το δικαίωμα στη διαχείριση του λιμένα για περίοδο 40 ετών.
Είναι προφανές ότι το Μέγαρο Μαξίμου προσπαθεί να κεφαλαιοποιήσει το κέρδος από την πρόσφατη επίσκεψη Σαμαρά στο Πεκίνο όπου έγινε σαφές ότι υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον από την Cosco και άλλους κινεζικούς οργανισμούς.
 Μέσα στον Ιούλιο θα ανακοινωθεί η έναρξη του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ)  αλλά και η πώληση του 6% των μετοχών του ΟΤΕ που ανήκουν στο ελληνικό δημόσιο. Για να αποκτήσουν πρόσθετη αξία τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η κυβέρνηση σχεδιάζει να προχωρήσει στην παραχώρηση σιδηροδρομικών γραμμών και υπηρεσιών σε ιδιώτες ώστε να υπάρχει ταχύτερη μετακίνηση των εμπορευμάτων από τα λιμάνια στο κέντρο της Ευρωπαϊκής Αγοράς…
Το Χρήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.