Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Γιατί μπορεί και να τους ξαναψηφίσω

Γιατί μπορεί και να τους ξαναψηφίσω
«Όλοι μου λένε τι να κάνω μα εγώ τις σκέψεις μου ρωτώ…»
Και ρωτώ. Τι επιλογές έχω;
Μέχρι τη ώρα που γράφω είναι τα σημερινά κόμματα και κάτι παραφυάδες που έχουν δηλώσει επίσημα ότι θα κατέβουν στο στίβο των εκλογών. Είναι επίσης οι επιλογές του λευκού του άκυρου και της αποχής.
Και αρχίζω

ΠΑΣΟΚ
Τους ψήφιζα, γιατί λέει μου άρεσε ο σοσιαλισμός. Τον πούλο στα μάτια μου. Έφαγα το δούλεμα της αρκούδας (του Πάγκαλου ήθελα να πω), γιατί αυτό έφαγα εγώ εγγονέ του δοσίλογου, που απ’ότι φαίνεται σε ορμήνεψε καλά τη τέχνη.

Ν.Δ.
Αν κρίνω από τον κωλοτούμπα αρχηγό, φαντάσου τι θα ‘νε οι αποκάτω.

ΚΚΕ
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Εκτός των άλλων, η συμφωνία είναι σεβαστή. Μέχρις εκεί. Μακριά από συνομωσίες εξουσίας. Κι αν τρελαθεί ο λαός ξαφνικά και σας δώσει κανένα παράξενο ποσοστό εσείς θα το θεωρήσετε προβοκάτσια.

ΣΥΡΙΖΑ
Μια χαρά πάει το μαγαζί! Λαχείο τα μνημόνια! Τώρα εξηγείται αυτό που λένε ότι και τις κακές εποχές οι ευκαιρίες δεν λείπουν. Τώρα θα βγάλουμε και τ’ απωθημένα μας με τους κουκουέδες που θα τους δουλέψουμε αγρίως για «συνεργασία» με στόχο την κυβέρνηση. Άσε που αν κάτσουν τα γκάλοπ και τους βάλλουμε αποκάτω θα καεί το πελεκούδι. Τύφλα να χει η κυβέρνηση.

ΛΑΟΣ
Ήρθαν είδαν και απήλθαν. Στο καλό και να μη σας ξαναδούμε ούτε στην πατητήρα μας.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Αυτό το «με τη βοήθεια της Παναγίας» τι τό ‘θελε ο Καμένος, μου θυμίζει κάτι «αγίους» που επικαλούνται την Παναγία να βοηθήσει τα όπλα του στρατού να σκοτώνουν περισσότερους «εχθρούς».
Εκλογές έχουμε Καμένε, δεν αλώθηκε η Πόλη. Πρόγραμμα και προτάσεις ρεαλιστικές θέλουμε, δεν θέλουμε αντίδωρο.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Γιαλέκτε! Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω! Έλα κυρία μου, εδώ τα καλά καρπούζια! Πράσινα απέξω κόκκινα από μέσα! Στρογγυλά κι αυτά σαν τις κουβέντες μου!
Καλά ποιος είμαι! Ά ρε Φώτη από απόκομμα θα κάνεις κόμμα! Γλύψτε με πούστηδες να το φχαριστηθώ.

ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
Ρε Γιάννη, δεν φτάνει καημένε η καλή διάθεση, θέλει να τό χεις και λιγάκι.

Για τους υπόλοιπους υπάρχει η θεωρία της χαμένης ψήφου, που λέει αν τους ψηφίσεις η ψήφος σου πάει στα πρώτα κόμματα και περίπου το ίδιο ισχύει για το λευκό και για το άκυρο.
Που είναι όλοι αυτοί οι πολύξεροι αναλυτές, οικονομολόγοι κλπ, που γυρίζουν από κανάλι σε κανάλι και έχουν τις λύσεις στο τσεπάκι τους.
Γιατί δεν βγαίνουν να μετρηθούν και να αναλάβουν την ευθύνη των λόγων τους και μείς θα τους ψηφίσουμε αφού αυτά που λένε μας αρέσουν.
Τι φοβούνται; Ή μήπως όλα αυτά αποσκοπούν σε ιδιοτελή συμφέροντα και τώρα βρήκαν την ευκαιρία να προβληθούν και απλώς περιμένουν την πρόσκληση;

ΥΓ. Όποιος έχει κότσια να βγει μπροστά. Γιατί αν ξαναβγούν οι ίδιοι δεν θα φταίει ο λαός και κανείς τζάμπα μάγκας μην έρθει μετά και αποκαλεί τον λαό ζώα και πρόβατα γιατί το πραγματικό ζώο θα είναι ο ίδιος.


"Z"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.