Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ 'Η ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

Του ΔΑΝΙΗΛ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗ
Μέχρι σήμερα η ανθρωπότητα βίωσε αναρίθμητες τοπικές και παγκόσμιες οικονομικές, πολιτικές και πολεμικές κρίσεις με τεράστιες ανθρωποθυσίες και υλικές καταστροφές . Ακόμη η ζωή στον πλανήτη αναδύθηκε πολλές φορές όπως ο Φοίνικας από τις στάχτες τεράστιων κοσμολογικών καταστροφών .
Σήμερα για πρώτη φορά η ανθρωπότητα μοιάζει να οδηγείται σε μια τεραστίων διαστάσεων πολυδιάστατη κρίση και ταυτόχρονα πλανητική καταστροφή που απειλεί τη συνέχεια της ζωής .
Υπεύθυνοι αυτής της ολέθριας πορείας είναι μία ολιγάριθμη υπερεθνική φατρία κατόχων και ελεγκτών του παγκόσμιου πραγματικού και εικονικού «χρήματος» που αποσκοπούν στην απόλυτη παγκόσμια εξουσία στον πλανήτη μέσα από τον έλεγχο των ανθρώπων και όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών που διαθέτει ο πλανήτης , με σκοπό την αλόγιστη υπερεκμετάλλευση ανθρώπινων και φυσικών πόρων .

Οι ολιγοκράτες του «χρήματος» αποτελούν τον πυρήνα ενός πανίσχυρου εξουσιαστικού πόλου που περιλαμβάνει δορυφορικά τους θεσμικούς και εξωθεσμικούς μηχανισμούς και φορείς της κυκλοφορίας του «χρήματος», τις οικονομικές προεκτάσεις τους, πολυεθνικούς οίκους στρατηγικής οικονομικής σημασίας, το υποτακτικό και ελεγχόμενο πολιτικό προσωπικό, τα ΜΜΕ ,τον μέσω πολυδαίδαλων διαδρομών δομημένο αστικογενή υπόκοσμο και τους πολιτικούς «τρομοκράτες» διαφόρων ειδών.
Η εξουσιαστική ιδεολογία συναπαρτίζεται από τη χυδαιότερη μορφή αχαλίνωτου φιλελευθερισμού και την ιδεολογία της κατανάλωσης μαζί με τις καθεστηκυίες ιδεοληπτικές κοσμοθεωρίες που στήριζαν πάντοτε την εξουσία .
Ως τώρα στον εξουσιαστικό πόλο δεν αντιπαρατίθεται καμία αντίρροπη δύναμη ούτε υφίσταται ένα ολοκληρωμένο ιδεολογικοπολιτικό εργαλείο που θα μπορούσε να συσπειρώσει όσους αντικειμενικά καταστρέφονται από την κρίση .
Το 99% της ανθρωπότητας όπως συνθηματολογικά διατυπώθηκε αποτελεί μια άμορφη μάζα αποσυντιθέμενων κοινωνικών τάξεων «αγανακτισμένη», φοβισμένη πρακτικά αδρανή, χωρίς συνδετικούς ιστούς και κατά συνέπεια με αδυναμία συσπείρωσης ώστε να αποτελέσει αντίπαλο πόλο εξουσίας .
Η τρέχουσα κρίση παραλληλίζεται από διάφορους οικονομικούς αναλυτές ως προς το οικονομικό μέρος της με την κρίση του 1929 για την ένταση , τις πολλαπλές επιπτώσεις της ,τα κοινά στοιχεία και τα οικονομικά συμβάντα .
Υπάρχουν όμως και διαφορές τόσο δομικές όσο και λειτουργικές μεταξύ των 2 κρίσεων και των επακόλουθων συμβάντων που σχετίζονται με τη δομή του οικονομικού συστήματος και τον τρόπο λειτουργίας του .
Κύριο χαρακτηριστικό διαφοροποίησης είναι η παγκοσμιοποιημένη μορφή της οικονομίας σε συνδυασμό με την τεράστια χρηματοπιστωτική και επενδυτική επέκταση που έχει σα συνέπεια την ανισορροπία της κυκλοφορίας «πραγματικού» και «εικονικού» χρήματος καθώς και την υπερσυγκέντρωση του «χρήματος» σε ελάχιστους κατόχους ή /και ελεγκτές του .
Η ισχύς που παρέχει στους ολιγοκράτες αυτή η πρωτοφανής υπερσυγκέντρωση μαζί με τον έλεγχο του πολιτικού προσωπικού τόσο σε κρατική όσο και σε διακρατική κλίμακα τους δίνει τη δυνατότητα για τον απόλυτο παγκόσμιο έλεγχο οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά μέσα από το μετασχηματισμό του μίγματος γραφειοκρατικού και άναρχου καπιταλισμού σε παγκόσμια ολιγοκρατική χρηματοοικονομική τυραννία
Αποτελέσματα του οίστρου της απόλυτης εξουσίας είναι η αλόγιστη καταστροφή του περιβάλλοντος και εκλεκτικές απόψεις για τη μορφή της συνέχειας της ανθρωπότητας ( περιορισμός πληθυσμού, δουλοποίηση λαών, πόλεμος πολιτισμών κ.α) .
Όπως φαίνεται ο πόλος των επίδοξων κοσμοκρατόρων που προκάλεσε την κρίση, σχεδιάζει να οδηγήσει διαμέσου του ελέγχου των δημοσιονομικών σε μακροχρόνια σπειροειδή ύφεση την οικονομία με στόχο την επιβολή ενός είδους τελικής λύσης .
Κύριο στοιχείο αυτής της λύσης θα είναι η επιβολή της απόλυτης εξουσίας σε μια δουλοποιημένη ανθρώπινη σούπα που μόνο κατ ευφημισμό θα ονομάζεται κοινωνία.
Σ αυτή την πορεία που ήδη βιώνουμε, πλήττονται βίαια με προοπτική εξαφάνισης τα μικρομεσαία στρώματα των πόλεων από τους επιχειρηματίες ως τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό η το δημόσιο τομέα ως στελέχη , εργαζόμενοι που είχαν εξισωθεί οικονομικά με τα μικρομεσαία στρώματα αλλά και επιχειρηματίες μεγάλων σε τοπική κλίμακα επιχειρήσεων που η χρηματοπιστωτική «αγορά»αποφασίζει ότι δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον η επιβίωσή τους στην «παγκοσμιοποιημένη» οικονομία.
Φυσικά η καλπάζουσα ανεργία και η μείωση κάθε προνοιακής μέριμνας εξαθλιώνει πλήρως την εργατική τάξη που βαδίζει σε συνθήκες διαβίωσης φεουδαρχίας .
Αν κάποτε ίσχυε ότι ο μη έχων να χάσει τίποτε παρά της αλυσίδες του είναι από θέση επαναστάτης τότε αυτός που έχασε τα πάντα και μόλις απέκτησε αλυσίδες τι είναι ?
Στην αρχή είναι ο έκπληκτος απελπισμένος , στη συνέχεια ο αγανακτισμένος που προσπαθεί να σταθεί δίπλα σε άλλους ομοιοπαθείς για να αντιδράσουν συλλογικά , μετά αντιλαμβάνεται ότι η συμπόρευση είναι δύσκολη αλλά κυρίως δεν έχει στόχο και περιμένει από κάπου να τεθεί ένας κοινά αποδεκτός στόχος για να δράσει.
Μήπως πρέπει να παραδεχτούμε ότι σήμερα διαμορφώνονται σύμφωνα και με το «σχέδιο», 2 αντίπαλα ανθρώπινα σύνολα σε κάθε «έθνος» και στο σύνολο της ανθρωπότητας και όχι 2 τάξεις στις κοινωνίες γιατί στην ουσία η έννοια της κοινωνίας έχει πάψει να υφίσταται με την καταστροφή όλων των δομικών στοιχείων και των θεσμών που αποτελούσαν τη βάση και τα στηρίγματα της ?
Μήπως πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι ως χτες ταξικές διαφορές έχουν ξεπεραστεί από τις εξελίξεις και ότι δεν μπορούν να αποτελούν αιτία ή αφορμή για διαιρέσεις και αντιπαλότητες χωρίς νόημα ?
Ή ίσως αντίθετα η ερμηνεία της σημερινής αντιπαλότητας δεν μπορεί παρά να έχει ένα αποτέλεσμα , το σχηματισμό ενός νέου πόλου που θα απαρτίζεται από το «99 %» με στρατηγικό στόχο την οικοδόμηση νέων συλλογικοτήτων με βάση νέες συμφωνίες για την επικράτηση του κοινού συμφέροντος όλων (του 99%) .
Η αποδοχή αυτών των παραδοχών σηματοδοτεί την επανατοποθέτηση των ως τώρα εργαλείων για την ανάλυση της οικονομίας ,της ταξικής διάρθρωσης , της ταξικής σύγκρουσης και των πολιτικών προταγμάτων που προκύπτουν .
Απαιτεί την έναρξη και την ολοκλήρωση μιας ιδεογέννησης που θα αποτελέσει το εργαλείο του 2ου πόλου στην παγκόσμια σύγκρουση για την εξουσία και τη ζωή.
Ίσως γι αυτή την ιδεογέννηση από μια ιδιοτροπία της Ιστορίας να επιφυλάσσεται ένας ιδιαίτερος ρόλος στην Ελλάδα και τους Έλληνες .
Έχει διατυπωθεί από πολλές μεριές η άποψη ότι η επιλογή της Ελλάδος και των Ελλήνων να αποτελέσει την αφετηρία του σχεδίου δεν είναι απλώς συγκυριακή .
Αναμφίβολα υπάρχουν χαρακτηριστικά που εννοούν αυτή την άποψη .
Η παραδοσιακή δουλοπρεπής στάση των συστημικών πολιτικών και της τοπικής οικονομικής ολιγαρχίας της Ελλάδος που ελέγχονται πλήρως από κέντρα εξουσίας εκτός χώρας όπως και η κομπραδορική επιχειρηματική παράδοση της άρχουσας τάξης της χώρας σε συνδυασμό με την κουλτούρα της λεηλασίας των κρατικών οικονομικών πόρων καθώς και την οικονομική πολιτική της ΕΕ που κατέστρεψαν τον παραγωγικό τομέα της οικονομίας και διαμόρφωσαν ένα υπερτροφικό , διεφθαρμένο εντελώς ανίκανο κράτος και δημόσιο τομέα , στοιχειοθετούν την ιδιότητα του αδύνατου κρίκου στην Ε.Ε .
Παράλληλα η εσωτερική αντιπολίτευση χαρακτηρίζεται από την ουσιώδη ανυπαρξία της αντισυστημικής αντιπολίτευσης , κυρίως της δομημένης αριστεράς η οποία βιώνει την υπερηφάνεια να οδηγεί το λαό σε αλλεπάλληλες ηρωικές ήττες ή σε άστοχη «αγωνιστική» γυμναστική .
Από την άλλη είμαστε μια χώρα και ένας λαός δικαιούχοι και κληρονόμοι μεγάλου υλικού πλούτου και της μεγαλύτερης πνευματικής και ιστορικής κληρονομιάς στον πλανήτη , με ιδιαίτερα «εθνικά» χαρακτηριστικά που εμφανίζονται στις κρίσιμες ιστορικές στιγμές όταν απειλείται η εθνική συνέχεια .
Είναι τα χαρακτηριστικά που μετατρέπουν τον ανεκτικό και φαινομενικά απαθή λαό όταν συνειδητοποιεί ότι συμμετέχει ως θύμα στην τραγωδία της εθνικής εξαφάνισης, σε έθνος ηρώων .
Αυτά τα στοιχεία οδήγησαν πιθανά στην επιλογή της Ελλάδος για τις φαινομενικά αντιτιθέμενες αιτίες , από τη μια της ευκολίας να οδηγηθεί η οικονομία και η κρατική υπόσταση σε κρίση και από την άλλη η δυσκολία να ελέγξεις το λαό .
Είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει η Ιστορία μας επιλέγει να ορίσουμε τους όρους της ανατροπής του σχεδίου των ολιγοκρατών του χρήματος για απόλυτη παγκόσμια εξουσία και δουλοποίηση των παγκοσμιοποιημένων λαών , να δώσουμε το έναυσμα της αντίστασης και να ξεκινήσουμε μαζί με το σύνολο της ανθρωπότητας την πορεία για την οικοδόμηση ευνομούμενων συνεργαζόμενων Πολιτειών , ευ ζώντων Πολιτών.
Ίσως γιατί εδώ γεννήθηκε το βασικό πνευματικό απόθεμα που παρέδωσαν οι Έλληνες στο ανθρώπινο απόγειο της κλασσικής Ελλάδος , ίσως γιατί δώσαμε το ιστορικό παρόν , στις καλύτερες στιγμές της ανθρωπότητας ,από την Αναγέννηση και το Διαφωτισμό ως τα απελευθερωτικά κινήματα της σύγχρονης εποχής .
Ίσως γιατί στη νεώτερη Ιστορία αρχίσαμε την ανατροπή των αποφάσεων της ιερής συμμαχίας , δώσαμε την πρώτη νίκη εναντίον του άξονα , αντισταθήκαμε στη δικτατορία των αμερικανόδουλων συνταγματαρχών , συμμετείχαμε ενεργά και συμπαρασταθήκαμε σε όλες τις μάχες για τους δίκαιους αγώνες όλων των λαών .
Τώρα είμαστε μαζί με το 99% της ανθρωπότητας μπροστά στην πρόκληση της ιστορικής συγκυρίας να ξεκινήσουμε την πορεία στη νέα κατεύθυνση ορίζοντας τις αρχές και τις αξίες που θα αποτελέσουν την αφετηρία για τη σύνθεση ενός νέου ανθρώπινου οράματος για τη ζωή .
Αυτή η διαδικασία ιδεογέννησης και η σύγκρουση που θα επακολουθήσει μας αφορά όλους , εμείς οι Νεοέλληνες από την ιδιοτροπία της Ιστορίας οριστήκαμε να δώσουμε το έναυσμα και να απευθύνουμε την πρόσκληση σε όλους .
Αυτή τη φορά δεν είμαστε μόνοι , μαζί μας θα συμπαραταχθούν οι λαοί της Ευρώπης και όλου του πλανήτη γιατί ο επερχόμενος πόλεμος , είναι πόλεμος για όλους όσους θέλουν να ζήσουν υπερήφανα , ελεύθερα σε μια αληθινή ζωή .
Σ αυτή την ιστορική συγκυρία έχουμε χρέος στο έθνος των Ελλήνων αλλά και στα άλλα έθνη να μη θυσιαστούμε στις Θερμοπύλες αλλά να νικήσουμε στη Σαλαμίνα αξιοποιώντας όλα τα Οδυσσεικά χαρακτηριστικά που ενυπάρχουν στο συνειδησιακό DNA μας .
Εδώ μπορεί να ξεκινήσει η Αναγέννηση της ζωής σαν αποτέλεσμα της διαδικασίας ανέλιξης από τον επανακαθορισμό αρχών και αξιών ,οράματος ζωής μέσω του καθορισμού του κοινού συμφέροντος όλων ,στρατηγική σύγκρουσης και οικοδόμηση ευνομούμενων Πολιτειών ευ ζώντων Πολιτών .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.