Στην Ελλάδα του 2012 και της κρίσης, τα μόνα μεγέθη που "κουρεύονται" είναι οι μισθοί, τα μεροκάματα και οι συντάξεις.
Ταυτόχρονα, όποιο προϊόν έχει ζήτηση, η τιμή αυξάνεται και το προϊόν ακριβαίνει.
Όποιου προϊόντος μειώνεται η ζήτηση, η τιμή (και πάλι) αυξάνεται και το προϊόν (και πάλι) ακριβαίνει. Ο προμηθευτή ςπουλώντας λιγότερα μέσα από την αύξηση της τιμής προσδοκά στη διατήρηση των κερδών του.
Το κράτος παρατηρεί και διαπιστώνει.
Οι καταναλωτές αγωνιούμε και αγκομαχάμε!
Τα συνημμένα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Καταναλωτή, δείχνουν ανάγλυφα την πραγματικότητα.
Γιατί οι ημέρες των καταναλωτών είναι 365 και όχι μια και επετειακή.
Ο αγώνας, η ενημέρωση, η διεκδίκηση, η παρέμβαση, η ανάπτυξη καταναλωτικής συνείδησης πρέπει να είναι για όλους μας στοιχεία της καθημερινότητάς μας.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.