Τιμη Νι

Παρέχεται από το Investing.com

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΜΕΣΣΑΠΙΑΣ

ΝΕΑ της Μεσσαπίας

Τοπική Αδέσμευτη Ηλεκτρονική Εφημερίδα 

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ


Αγαπητές συνδημότισσες - Αγαπητοί συνδημότες
Μέσα σ' ένα γενικευμένο κλίμα σύγχυσης, απογοήτευσης και κοινωνικής απόγνωσης που διακατέχει όλους μας από την πρωτόγνωρη οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας, εμείς, σαν Δημότες πλέον του ενιαίου Δήμου ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ θα κληθούμε να αποφασίσουμε εντός ολίγων μηνών για τα το πικά μας θέματα, θα κληθούμε να επιλέξουμε αντιπροσώπους στο νέο διευρυμένο Δήμο μας.
Δυστυχώς όμως, σ' όλη την κοινωνία έχει διαχυθεί και εδραι ωθεί μια απέραντη πολιτική μελαγχολία καθώς όλοι μας νιώ θουμε ανήμποροι, πληγωμένοι, καταχρεωμένοι και απογοη τευμένοι.
Ο δρόμος αυτός, το κυρίαρχο αυτό συναίσθημα που καταπλα κώνει τις ψυχές μας και ψαλιδίζει τα όνειρα μας, μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε αδιέξοδο.
Γι’ αυτό και επειδή ακράδαντα πιστεύω ότι η μοιρολατρική αυ τή σκέψη δεν μας ταιριάζει, πρέπει κάτι να γίνει ώστε να ξεφύ γουμε από το τέλμα και να σωθούμε τελικά ως κοινωνία και ως Έθνος.
Μόνη διέξοδος φαντάζει η δράση, ο αγώνας για κάτι διαφορε τικό, η πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε χωρίς να περιμένουμε γενικά και παθητικά τη σωτηρία μας από το κράτος, από την κάθε μορφής εξουσία και τελικά από τους άλλους, οφείλουμε καταρχήν στους εαυτούς μας, στα παιδιά μας αλλά και στις μελλοντικές γενιές που έρχονται στέρεες υποθήκες, δράσεις και λύσεις.
Για να γίνει αυτό και να δημιουργηθούν οι υποδομές για μια ευοίωνη προοπτική νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από τα άμεσα, τα οικεία, το σπίτι μας, τον τόπο μας, το Δήμο μας. Να διακρίνουμε, να επιλέξουμε και να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες και τις αναπτυξιακές πηγές που ενυπάρχουν στο νέο Δήμο μας, να δώσουμε λύσεις, να προωθήσουμε την τοπική ανάπτυξη και να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής γύρω μας.
Για να πετύχουμε όμως όλα αυτά πρέπει να θέσουμε στόχους, όρους, προϋποθέσεις και αρχές που πρέπει απαρέγκλιτα να τηρηθούν.
Οι εποχές των φαντασμαγορικών ξύλινων πολιτικών λόγων και των ανέξοδων δεσμεύσεων έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σαν πολίτης λοιπόν και εγώ που ενστερνίζομαι βαθιά τα παραπάνω και αισθάνομαι την υποχρέωση να συμμετέχω με την προσωπική μου συνεισφορά στη νέα πορεία του Δήμου μας, με αίσθημα ευθύνης θέλω με την παρούσα μου επιστολή, να σας ανακοινώσω την πρόθεση μου να διεκδικήσω την ηγεσία του Δήμου μας σαν επικεφαλής μιας κίνησης πολιτών που τους διακατέχουν οι ίδιοι προβληματισμοί μ' εμένα. Η προσπάθεια μου αυτή θέλω εξαρχής να καταστεί σαφές ότι θα βασιστεί σε συγκεκριμένες αρχές και ιδέες που η μακρό χρονη πορεία μου στα κοινά έχει αποδείξει ότι τιμώ, υπηρετώ και σέβομαι.
Η γόνιμη μου πορεία σαν Πρόεδρος Συλλόγων (πολιτιστικών, σχολείων κ.λ.π.), σαν Δημοτικός Σύμβουλος το 1990 στα Ψα χνά, σαν επικεφαλής της Αντιπολίτευσης στο Δήμο Μεσσαπίων την περίοδο 2002 - 2006, σαν εκδότης εφημερίδας για πολλά χρόνια στη Μεσσαπία, σαν Αντινομάρχης και Νομαρ χιακός Σύμβουλος την περίοδο που διανύουμε, περίτρανα αποδεικνύει ότι αυτά που πιστεύω, αγωνίζομαι πραγματικά να τα κάνω πράξη.
Έτσι κατέρχομαι στη διαδικασία αυτή για την ανάδειξη τοπικών αρχών έχοντας σαν σημαία μου την απέραντη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την κοινωνική λογοδοσία, την ισότιμη συμμετοχή όλων των πολιτών στα κοινά, το σεβασμό της αντίθετης πολιτικής σκέψης.
Αποκηρύσσω τις υπόγειες διεργασίες, τους αποκλεισμούς μη αρεστών, τις ρουσφετολογικές πρακτικές και τις μικροκομμα τικές σκοπιμότητες. Και επειδή αυτά ακούγονται μεγαλόστομες διακηρύξεις γι' αυτό και εγώ επέλεξα τη χρονική τούτη στιγμή να εκθέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας, ιδίως των νέων συνδημοτών μας που δεν με γνωρίζουν τόσο καλά, ώστε να σας δοθεί χρόνος για να γίνει η απαραίτητη αξιολόγηση του προσώπου μου, των αρχών και των απόψεων που πρεσβεύω. Ζητώ λοιπόν από όλους τους πολίτες του νέου Δήμου μας να με κρίνετε αυστηρά ως πρόσωπο αλλά και ως φορέα κάποιων αντιλήψεων με μοναδικό γνώμονα την μέχρι σήμερα οικογενει ακή, επαγγελματική, κοινωνική και πολιτική μου δράση και συμπεριφορά.
Και αυτό γιατί θεωρώ ότι οι υποψήφιοι στις προσεχείς εκλογές πρέπει να αναδειχθούν μέσα από τέτοιες διαδικασίες κρίσεων και συγκρίσεων προοπτική που συμπληρώνει και την πρόταση που ήδη έχω κάνει ώστε οι υποψήφιοι να εκλέγονται άμεσα με προκριματικές εκλογές από τους πολίτες. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η ενασχόληση μου με την πολιτική δεν είναι αυτοσκοπός, ούτε διακατέχομαι από το «ψώνιο» της πολιτικής και γι' αυτό εάν η κοινωνία κρίνει πως πρέπει να προκριθούν άλλες επιλογές και άλλες υποψηφιότητες θα τις σεβαστώ στο έπακρο. 
Φίλες και φίλοι,
Κατέρχομαι τίμια και ειλικρινά σε ένα εκλογικό δημοκρατικό αγώνα με μόνο κίνητρο τη διάθεση μου για προσφορά και με όπλο μου την εμπειρία πολλών χρόνων ενασχόλησης με τα κοινά.
Προσωπικά, οικογενειακά, κοινωνικά, επαγγελματικά αλλά και πολιτικά θεωρώ πως έχω πορευθεί μέχρι σήμερα αξιοπρεπώς, στο μέτρο του δυνατού επιτυχώς και πάντα μα πάντα ειλικρινώς.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν έχω κάνει λάθη, ότι διεκδικώ την απόλυτη αλήθεια και γνώση, ότι στο διάβα μου δεν πλήγω σα φίλους και συναγωνιστές, ότι δεν αναγνωρίζω τις ελλείψεις και τα ελαττώματα μου, ότι δεν έχω κάνει λαθεμένες εκτιμήσεις αλλά κανένας νομίζω που με γνωρίζει καλά δεν θα αρνηθεί ότι πάντα ήμουν κοντά στο συνάνθρωπο μου και τις ανάγκες του. Σας καλώ λοιπόν εφόσον αξιολογήσετε πρώτα από όλα την μέχρι σήμερα πορεία και στάση μου και ασπαστείτε τις σκέψεις, τις ιδέες και τις προθέσεις μου, να σταθείτε αλληλέγγυοι κοντά μου ώστε να οργανώσουμε μια κίνηση για την ανατροπή των πραγμάτων, μια ελπιδοφόρα διαδικασία για το νέο, το καινούρ γιο, την ανασυγκρότηση του τόπου μας σε νέες ακλόνητες βά σεις.
Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι απορρίπτουμε συλλήβδην ότι καλό έχει γίνει στους δύο Δήμους μας από τις νυν Δημοτικές αρχές και ότι μηδενίζουμε το έργο τους και την προσφορά τους. Εμείς θα σταθούμε με σεβασμό σε ότι καλό έχει επιτευχθεί ανα γνωρίζοντας τις δυσκολίες και τα δομικά προβλήματα που είχαν να αντιμετωπίσουν και θα τους κρίνουμε και κατακρίνουμε αντικειμενικά για τις παραλείψεις τους. Απλώς διακηρύττουμε ότι επιθυμούμε νέες νοοτροπίες και αναγεννητικές πρακτικές, χρειαζόμαστε λόγο που να λέει την αλήθεια όσο σκληρή και αν είναι, λόγο που να μην προσποιεί ται και να μην καιροσκοπεί.
Ταυτόχρονα χρειαζόμαστε πράξεις και έργα που θα σέβονται τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε Τοπικού Διαμερίσματος και που θα αντιμετωπίζουν τα προβλήματα του καθενός ισόρρο πα, δίκαια, χωρίς διακρίσεις τοπικιστικές, πληθυσμιακές ή ψηφοθηρικές.
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι όλοι μαζί, αφήνοντας πίσω γκρίνιες, μεμψιμοιρίες, πικρίες, προσωπικές και κομματικές αντιπαραθέσεις του παρελθόντος μπορούμε να βάλουμε το νέο Δήμο μας που έχει τεράστιες δυνατότητες σε τροχιά ανάπτυξης, προόδου και προκοπής.
Είμαι σίγουρος ότι το παράδειγμα της αγαστής συ νεργασίας των νερών που αναβλύζουν από τη Δίρφυ και γονιμοποιούν τον εύφορο κάμπο της Μεσσαπίας μας δείχνει το δρόμο και χαράζει πλέον την κοινή μοίρα μας που είναι η αλληλεγγύη, η συνεργασία και η ενότη τα των πολιτών και των δύο Δήμων προς όφελος όλων μας.

Με εκτίμηση
ΑΘΑΝ.ΚΑΛΑΒΡΗΣ 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ 
ΔΗΜΟΥ ΔΙΡΦΥΩΝ - ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να μην υπάρχουν μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.